پیشکسوت استقلال گفت: استقلال با برد مقابل الریان قطر ضمن امیدواری به انجام بازیهای آینده روحیه مضاعفی خواهد گرفت.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه تیم استقلال در هفته اول لیگ قهرمانان بازی خود را واگذار کرد کار سختی در قطر مقابل الریان خواهد داشت.

تیم اگر بخواهد پیروز از زمین خارج شود باید در بازی حرکت رو به جلو را مدنظر قرار دهد.

وی ادامه داد: قطر با توجه به اینکه میزبانی جام جهانی 2022 را کسب کرده است سرمایه گذاری زیادی بر روی تیم‌های خود انجام داده و راه حضور بازیکنان زیادی را برای حضور در قطر هموار کرده است.

استقلال اگر بتواند در مقابل الریان گلی دریافت نکند می‌توان امیدوار به پیروزی بود.

وی افزود: استقلال برای صعود از این گروه باید 12 امتیاز کسب کند و اگر بتواند سه امتیاز بازی مقابل الریان را کسب کند می‌توانیم به بازیهای بعدی امیدوار باشیم.

پاشازاده در خصوص داوری بازی هفته اول استقلال مقابل الشباب نیز گفت: داوران بازی اول استقلال مقابل الشباب سوت‌های مشکوکی را به صدا در‌آوردند که همه آنها به ضرر تیم بود و باعث باخت در هفته اول شد استقلال تحت فشار است و کار سختی را پیش‌رو دارد امیدوارم با برد مقابل الریان از این فشار و سختی‌ها کاسته شود.

وی افزود: وقتی تیمی مانند استقلال سه، چهار بازیکن کلیدی و اصلی خود را از دست بدهد نباید شاهد بازی از تیم باشیم اما بازیکنان متعددی در تیم حضور دارد که می‌توانند جای این بازیکنان را استقلال پرکنند.

پاشازاده در پایان تصریح کرد: امیدوارم استقلال با بازیهای خوب خود از گروه صعود کند و شاهد حضور پرقدرت در مراحل بعدی لیگ قهرمانان و حتی فینال این مسابقات باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار