نعیم سعداوی درباره بازی فردای تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما از تیم الفتح شناخت کامل داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدواریم که فردا در زمین هم نمایش خوبی داشته باشیم و با شناخت کامل و دقیقی که از نقاط ضعف و قوت تیم الفتح بدست آورده‌ایم تلاش می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو بازیکن ایوب والی و مهدی بدرلو را کادر پزشکی در تلاش هستند تا به بازی فردا برسانند،ولی آرش افشین و حسن جعفری وپریرا را به طور قطع در برابر الفتح در ترکیب تیم خود نخواهیم داشت.

نعیم سعداوی درباره احتمال صعود تیمش از گروه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا افزود: تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات در تلاش هستند تا نماینده خوبی برای کشورمان باشند و ما نیز از این قاعده مستثنی نخواهیم بود،ولی در حال حاضر تمام تمرکز خود را برای بازی با الفتح متمرکز کرده‌ایم و برای رسیدن به مرحله بالاتر در این مسابقات بازی به بازی برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار