فرمانده هنگ مرزی مهران از طراحی و ساخت دستگاه شست و شوی انژکتور موتور خودروهای سبک از سوی ماموران این هنگ خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ سرهنگ غلام صحرایی با اعلام این خبر گفت:  این دستگاه با طراحی و ابتکار ستوان دوم ˈبهروز جهانیˈ مسوول ترابری و سربازان وظیفهˈ عماد ذاکری پورˈ و ˈحمید احمدوندˈ جمعی ترابری هنگ مرزی مهران ساخته شده است.
وی ادامه داد: این دستگاه شست و شوی انژکتور شامل دو عدد آدابتور کاهنده برق بوده که برق 220 ولت را به 6 و 12 ولت تبدیل می کند.
بگفته صحرائی  این دستگاه همچنین دارای یک عدد ریل سوخت بوده که خود ریل از لوله، مخزن، سه راهی و چهار عدد شیر آب تشکیل شده است.
فرمانده هنگ مرزی مهران افزود: چهار عدد شیشه مندرج و یک عدد مخزن که در زیر شیشه مندرج برای خالی شدن مواد به مخزن اصلی قرار گرفته در زیر دستگاه با استفاده از یک عدد پمپ بنزین برای ورود بنزین به سر انژکتورها ایجاد شده است.
صحرایی یادآور شد: یک عدد میله مکانیکی که در زیر شیشه های مندرج قرار گرفته نیز برای باز و بسته کردن سامانه مواد شوینده با استفاده از کیت برقی و سه عملکرد مقطع، ضربه ای و یکنواخت تشکیل شده است.
وی تاکید کرد: شست و شوی انژکتور هر دستگاه خودرو در بیرون از سازمان 400 هزار ریال هزینه در بر دارد که این یگان توانسته است با صرف هزینه دو میلیون ریالی برای ساخت این دستگاه از صرف هزینه اضافی جلوگیری کند./س
 
 
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: ساخت ، دستگاه ، هنگ مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.