روند سقوط و طرد جریان سلطنت طلبان در میان اپوزیسیون چنان سرعت گرفته که مهره های کلیدی این جریان ترجیح می دهند با جدا شدن از فرزند شاه مخلوع ایران از وی برائت بجویند.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  پروژه شکست خورده شاهزاده بی تخت و تاج پهلوی که با حمایت غربی ها سعی در محور شدن جریان سلطنت طلب در اپوزیسیون را داشت اکنون با افشاگری های جدیدی از طرف همراهان قدیم روبروست.

رضا پهلوی که چندی پیش با حضور در دانشگاه اکسفورد در یک برنامه سفارشی سعی کرد به خود چهره ای جوان گرا و مردمی بپوشاند ، وقتی در مقابل سوال یکی از  دانشجویان خارجی که از وی در خصوص افتخار کردنش به نسبت های خانوادگی اش در حالی که  مردم ایران با انقلاب 57 نفرت خود را از این خاندان نشان دادند به لکنت زبان افتاد ، شبکه وابسته من و تو در همان برنامه از وی با عنوان شاهزاده یاد کرد.

پس از ماجرای رسوایی روابط پنهان فرزند شاه مخلوع ایران با برخی از دختران ، که به متارکه و طلاق عاطفی همسرش انجامیده اکنون موضع گیری های برخی از همراهان سابق وی که دیگر تمایلی به بودن در تشکیلات خود خوانده وی ندارند در رسانه ها خبر ساز شده است .

اسماعیل نوری اعلاء یکی از این افراد بریده از خیمه شب بازی های پسر شاه فراری است .  نوری اعلاء که به عنوان سکولار سبز خود را معرفی می کند در مصاحبه ای با یکی از تلویزیونهای لس انجلسی رضا پهلوی را به باد انتقاد گرفته است . وی در مصاحبه با میبدی مجری معروف ضد انقلابها اظهار می دارد:" در حالی که خودش در ابتدا رضا پهلوی را بعنوان گزینه نماینده اپوزیسیون معرفی کرده بود و خودش و دوستانش در تنظیم و تصویب ایین نامه داخلی تشکیلات وی بسیار فعال بوده اند هم اکنون با ناامیدی از وضعیت مضمحل تشکل منسوب به رضا پهلوی سخن می گوید. "

 اما سیامک زند که از وابستگان دوره پهلوی است و هم اکنون در امریکا ساکن است در مصاحبه با تلویزیون جلیل مرتضوی با  توضیحاتی اظهار می کند:" نوری اعلاء وقتی نقشی که توقع داشت به او بدهند در اپوزیسیون داده نشده دست به افشاگری زده  است و از چند روز پیش نیز اعلام کرده است که من از رضا پهلوی ناامید شده ام"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.