نماینده ولی فقیه سپاه پردیس گفت : رسانه های داخلی را به منظور مقاومت در جبهه جنگ نرم دشمن باید از محور تحول اسلامی عبور داد .

حجت الاسلام والمسلمین عارفی رادر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : از منظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای دستیابی به سینما و رسانه های انقلابی مطابق با سبک زندگی اسلامی توصیه های ارزشمندی را به متولیان حوزه فرهنگ و ادب و هنر در شرایط فعلی با وجود تهاجم فرهنگی داشتند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : صداو سیمای جمهوری اسلامی با برچسب رسانه ملی مهمترین پایگاه نشر ارزشهای دینی و ملی نظام جمهوری اسلامی ایران تلقی می شود .

نماینده ولی فقیه سپاه پردیس با اشاره به جایگاه روحانیت درکشور ، این لایه ارزشی جامعه را عمق استراتژیک و راهبرد تفکر نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد : اسلام منهای روحانیت اسلام آمریکایی بوده و روحانیت منهای دیانت و سیاست انقلابی روحانیت آمریکایی وروحانیت منهای ولایت فقیه روحانیت در خط امریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی راد در خاتمه شهر مقدس قم را پایگاه نشر تفکر دینی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد واظهار داشت : نقش بارز روحانیون و علمای بزرگ و مجاهدان صدر انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب جزء لاینفک رشد اندیشه های مذهبی و انقلابی در کشور محسوب می شوند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.