"علی‌رام نورایی" گفت: سریال اینترنتی "نفوذ" در راستای آموزش و اطلاع رسانی به مردم در خصوص خطرات و مضررات فضای مجازی گام بر می‌دارد.

"علی رام نورایی"، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در سریال اینترنتی نفوذ بیان کرد: نقش فرمانده عملیات که به فضای مجازی سایبری مربوط می‌شود را ایفاکردم که نقش مثبت سریال بود.
 
وی ادامه داد: در فصل دوم نخستین سریال اینترنتی نفوذ به گروه پیوستم و نقش اول فصل دوم را به عهده داشتم.
 
 نورایی بیان کرد: امیدوارم شرایطی که برای ساخت سریال اینترنتی مهیا شده با حمایت مسئولان ادامه پیدا کند و این امر در فضای مجازی و فرهنگ سازی بسیار خوبی خواهد بود.
 
این بازیگر افزود: از این قبیل سریال‌ها با مدت زمان کوتاه و دانلود رایگان و آسان برای مخاطبان کم داریم و امیدوارم شاهد ساخت فصل‌های بعدی این سریال با کیفیت بهتر باشیم.
 
 نورایی در خصوص فیلمنامه نفوذ گفت: قبل از اینکه فیلمنامه را بخوانم، تیمور نژاد کارگردان نفوذ تعدادی از قسمت‌های فصل اول این سریال را برایم گذاشت و توضیحاتی در خصوص سریال اینترنتی به من داد.
 
 وی ادامه داد: نفوذ از فیلمنامه خوبی متناسب با یک سریال اینترنتی با مدت زمان ده دقیقه برخوردار است .
 
این بازیگر تصریح کرد: سریال اینترنتی نفوذ در راستای آموزش و اطلاع رسانی به مردم در خصوص مضررات و خطرات فضای مجازی گام بر می‌دارد و به جوانان و خانواده‌هایی که ممکن است در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشند آگاهی می‌دهد.
 
وی در خصوص تفاوت سریال اینترنتی با تلویزیونی اظهار داشت: یکی از تفاوت‌های بارز  از نظر من زمان پخش آن است که بعد از پخش دیگر از بین نمی‌رود چون بر روی سایت قابل مشاهده است.
 
نورایی عنوان کرد: مخاطب سریال اینترنتی به صورت نامحدود و هر زمان توانایی مشاهده سریال نفوذ را دارد و به این صورت سریال‌ها سال‌های سال قابل دسترسی هستند.
 
وی در خصوص استقبال مخاطبان از سریال اینترنتی نفوذ گفت: نخستین سریال اینترنتی نفوذ مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و از این سریال خوش شان آمده است امیدوارم تبلیغات در خصوص نفوذ طوری انجام شود که در آینده بیشتر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.
 
گفتنی است: فصل اول و دوم نخستین سریال اینترنتی ایران ، نفوذ بر روی سایت www.3rial.tv قابل مشاهده است.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار