تیم ملی تکواندو در حالی چهارشنبه 21 اسفند راهی تورنمنت تدارکاتی هلند می‌شود که مربی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تيم ملي تكواندو به منظور حضور در تورنمنت بین المللی آیندهوون، فردا راهی هلند می‌شود.

يوسف كرمي، محمد باقري معتمد، عليرضا نصرآزاداني،‌ ‌فرزاد عبدالهي، بهنام اسبقي، سجاد مرداني،‌ هادي مستعان و مسعود حجي‌زواره با سرمربیگری بيژن مقانلو و مربیگری مهدي بي باك و مهرداد يوسفي راهی این رقابت ها خواهد شد.

در این میان با توجه به برگزاری هفته آخر لیگ برتر در 23 اسفند، پیام خانلرخانی دیگر مربی تیم ملی که قرار است بعد از رقابت های لیگ برتر به کادر فنی تیم ملی اضافه شود به خاطر همراهی تیم شهرداری ورامین به عنوان سرمربی این تیم قید حضور در مسابقات هلند را زد تا تیمش را در هفته آخر لیگ همراهی کند.

تورنمنت بين المللي هلند، در بین تورنمنت های گريد 2 جهانی است كه امتيازات آن برای رنکینگ تکواندوکاران برای حضور در المپیک ریو محاسبه می شود.

مسابقات بین المللی تکواندوی هلند 24 و 25 اسفند برگزار می شود و ملی پوشان ایران پس از شرکت در این پیکارها 28 اسفند به تهران باز می گردند.

در سال های گذشته تیم های ملی تکواندو و یا تیم های باشگاهی مثل دانشگاه آزاد در پیکارهای بین المللی آیندهوون شرکت کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، هلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار