جنبش فتح از سخنان محمود عباس مبنی بر عدم پذیرش یهودیت دولت اسرائیل حمایت نمود. ‎

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از الجزیره ، کمیته‌های فرماندهی جنبش آزادی‌بخش فلسطین (فتح) در افتتاحیه سیزدهمین دوره نشست "شورای انقلابی فتح" که شب گذشته در رام الله برگزار گردید ، از سخنان محمود عباس مبنی بر "عدم اعتراف به یهودیت اسرائیل" حمایت نمودند.

یکی از اعضای این شورا در گفتگو با خبرگزاری فرانس پرس گفت : محمود عباس که رئیس جنبش فتح نیز می‌باشد ، سخنرانی سیاسی مهمی را دربرابر شورای انقلابی فتح ایراد نمود.

وی گفت : محمودعباس باردیگر تأکید کرد که اعتراف به یهودیت دولت اسرائیل را نمی‌پذیرد و تمامی اعضای شورا از این سخنان محمودعباس استقبال می‌کنند.

شایان ذکر است که محمود عباس در سخنرانی خود گفته بود : راه حل نهایی ، می‌تواند با مذاکرات مورد بحث و بررسی قرار گیرد اما از برپایی دولتی فلسطینی به پایتختی "قدس شرقی" دست نخواهیم کشید.

وی گفته بود که : نمی‌توانم یهودیت دولت اسرائیل را بپذیرم و با وجود تمامی فشارهایی که برما وارد می‌شود ، مطلقا نمی‌توانم درباره این مسأله فکر کنم .

وی گفت : من 79 سال دارم و هرگز از حقوق ملتم کوتاه نمی‌آیم و به ملتم خیانت نمی‌کنم.

همچنین اتحادیه عرب نیز روز یکشنبه در بیانیه‌ای از تلاشهای رهبران فلسطین درپایان دادن به اشغالگری اسرائیل حمایت و بر عدم پذیرش اعتراف به یهودیت اسرائیل تأکید نمودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار