در آستانه روز بزرگداشت شهدا از سه جلد کتاب با عناوین "سیره شهید اشرفی اصفهانی"، "گفته هایی از اسارت" و "چه کسی مرا دعوت کرد" و دو نرم افزار چند رسانه ای با موضوع شهدا رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت الاسلام هادی عسگری معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید استان کرمانشاه در مراسم رونمایی گفت: کتاب و نرم افزار "سیره شهید اشرفی اصفهانی" در مورد زندگی چهارمین شهید محراب نوشته و تهیه شده است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت: کتاب "گفته هایی از اسارت" نیز در راستای عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری و توسط "ارسلان ساجدی سابق" به نگارش درآمده است.

به گفته عسگری سومین کتاب با نام "چه کسی مرا دعوت کرد" در قالب شعر کودک و نوجوان به نگارش در آمده است.

عسگری ادامه داد: نرم افزار چند رسانه ای شهدای صمدی شجاع که دو برادر شهید اهل سنقر و کلیایی هستند نیز در راستای معرفی شهدا تولید شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون در سطح استان 24 عنوان کتاب و شش عنوان نرم افزار در خصوص شهدا رونمایی شده است، گفت: اگرچه این فعالیت ها از سال 84 آغاز شده، اما روند انتشار کتاب در یکی دو سال اخیر شتاب داشته است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید استان کرمانشاه همچنین از ثبت و ضبط خاطرات شفاهی والدین شهدا به عنوان یک اقدام مثبت یاد و خاطرنشان کرد: ثبت و ضبط خاطرات شهدا از اهمیت زیادی برخوردار است و در این راستا در حال جمع آوری خاطرات والدین شهدا و جانبازان بالای 50 درصد هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.