فيلم سينمايي " ته خط " به كارگرداني منوچهر هادی در باشگاه فيلم تهران یکشنبه 25 اسفند ساعت 18 با حضور عوامل فيلم در فرهنگسراي ارسباران اکران و نقد مي شود .

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي ارسباران، داستان فیلم از اين قرار است که یحیی و معصومه پس از ازدواج واجاره خانه اي قديمي در يکي از محله هاي تهران ، وقتي براي نظافت به آنجا مي روند در زير زمين خانه با ساکي پر از پول مواجه می شوند و دعوا بين آن دو نفرسرمی گیرد. معصومه اصرار دارد کیف پول را به پليس تحويل دهد اما يحيي برخلاف معصومه پول ها را متعلق به خود می داند.

سه داستان موازي دراین فیلم روایت می شود که «معين» و «نازنين» با بازي مجيد صالحي و ليندا کياني، يحيي و معصومه با بازي "سيروس همتي" و "نازنين کريمي" و "رسول" با بازي عارف لرستاني، شخصيتهاي اين سه داستان هستند. ونهايتا سرنوشت شخصيتهاي اين سه داستان، در يک اتفاق  به هم گره مي خورد.

امیر عربی نویسنده فیلم " ته خط " است و مجيد صالحي و عارف لرستاني برای اولین بار دراین فیلم نقش جدي ايفا مي کنند.

علاقه مندان براي شرکت در اين نشست و كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به نشاني سیدخندان خیابان جلفا ، فرهنگ سرای ارسباران مراجعه و يا با شماره هاي 20-22872818 – روابط عمومي تماس بگيرند.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: فرهنگسرا ، ارسباران ، نقد ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار