مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از انجام معاینه فنی خودروهای اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی عصر روز پنجشنبه این هفته خبر داد.

به گزارش خبر نگار اجتماعی باشگاه خبر نگاران مهندس سید علی رضوی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی انجام شده با رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در نظر است اعضای شورای شهر به منظور انجام معاینه فنی خودروهای خود عصر روز پنجشنبه 22 اسفند به مرکز مکانیزه بیهقی مراجعه کرده و همچون سایر شهروندان در نوبت معاینه فنی خودرو قرار گیرند.

وی با اشاره به این که در آستانه عید نوروز قرار داریم و سفرهای نوروزی لزوم انجام معاینه فنی را دو چندان می کند، اظهار کرد: حدود یک سوم خودروهایی که به منظور انجام معاینه فنی به مراکز مکانیزه مراجعه میکنند، دارای نقص فنی هستند و همین نقایص میتواند در افزایش احتمال بروز تصادف و ورود صدمات جانی و مالی به دارنده خودرو و سرنشینان آن و نیز سایر شهروندان مؤثر باشد.

گفتی است به موجب هماهنگی به عمل آمده بین ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در نظر است اعضای شورای شهر عصر روز پنجشنبه 22 اسفند با خودروهای خود به منظور انجام معاینه فنی به مرکز مکانیزه بیهقی مراجعه نمایند.
انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، شهر ، معاینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار