حلقه فراری انجمن منحله روزنامه‌نگاران که به مدیریت رجبعلی مرزوعی و حسین باستانی تشکیلات خود را در خارج از کشور سازماندهی کرده است اقدام به فعالیت برای انتقال این دفتر به داخل کشور کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از سراج 24؛ پس از شکل‌گیری فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی سال 88 و انحلال تشکیلات انجمن روزنامه‌نگاران به واسطه عدم توجه به موضوعات صنفی و تبدیل این انجمن به یک دفتر سیاسی برای رسیدن به مطامع شخصی یک عده خاص، تعداد از فعالین این تشکیلات منحله به خارج از کشور فرار کرده  و به آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه، هلند و برخی دیگر از کشورهای غربی پناهنده شده و به خدمت سرویس‌های اطلاعاتی این کشورها درآمده‌اند.

این افراد فراری با سازماندهی تشکیلات خود در کشورهای غربی به ماموریت رسانه ای خود ادامه و با استخدام در رسانه های بیگانه، به تقسیم کار برای پیگیری منویات جریان برانداز داخلی و خارجی پرداختند.

برای نمونه رجبعلی مزروعی، دبیر انجمن، امروزه به بلژیک پناهنده شده و در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 نقش رابط فتنه‌گران با اتحادیه اروپا را برعهده داشت. حسین باستانی یکی دیگر از اعضای اصلی انجمن روزنامه‌نگاران بود که او هم فراری است ضمن خدمت به رسانه های تابلو دار غربی و پناهندگی سیاسی گرفته است.

این در حالی است که تعداد دیگر خبرنگارانی که عضو انجمن صنفی بودند و در روزنامه‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌کردند امروزه به خارج کشور گریخته و برخی از آنها در رسانه‌های آمریکایی و اروپایی نظیر بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، رادیو فردا، رادیو زمانه و تلویزیون‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به کار گرفته شده‌اند. 

از این رو بعد از انتقال بخش عمده ای از تشکیلات مخوف و منحله انجمن منحله روزنامه نگاران به خارج از کشور این افراد با سازماندهی تشکیلات خود در اروپا به مرکزیت لندن اقدامات به ظاهر صنفی اما عنکبوتی خود را برای فعالیت علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده و هم اکنون  در خارج از کشور اتاق مدیریت رسانه ای روزنامه های زنجیره ای درسوژه های خاص را به عهده گرفته و در تلاشند با استفاده از فضای باز ایجاد شده و دور زدن قانون در کشور تشکیلات خود را که هم اکنون در خارج از کشور فعال است در داخل ایران به عنوان نماینده یا شعبه رسانه های خاص ضد انقلاب  سازماندهی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.