تیم ویلیامز رسما اعلام کرد که سوزی ولف، در دو جلسه تمرین در طول فصل ۲۰۱۴ با ماشین ویلیامز رانندگی خواهد کرد و به این ترتیب وي اولین راننده زن در ۲۲ سال گذشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،سوزی ولف در مصاحبه با یورواسپرت گفت: من از حمایت و اعتمادی که ویلیامز به من داشت واقعا ممنونم و مطمئنا ۲۰۱۴ سال بسیار مهمی در دوران ورزشی من خواهد بود. رانندگی در دو تمرین و یک تست میان فصل ، چیزی است که برای آن لحظه شماری می کنم.

ولف به مدت ۷ سال در مسابقات تورینگ کار آلمان رانند گی  کرد و سال گذشته در یک تست آیرودینامیک برای ویلیامز شرکت کرد و برای اولین بار پشت ماشین فرمول یک نشست. البته این راننده زن اسکاتلندی شانس کمی برای رانندگی در مسابقه برای ویلیامز دارد، چرا که فیلیپه نصر برزیلی و ۲۱ ساله، راننده ذخیره این تیم است. ۲ راننده اصلی ویلیامز هم فیلیپه ماسا برزیلی و والتری بوتاس فنلاندی هستند.

آخرین زنی که در یک مرحله رسمی فرمول یک رانندگی کرده، جیووانی آماتی ایتالیایی بود که در سال ۱۹۹۲ برای عضویت در تیم"برابهام"تلاش کرد و ناموفق بود. تیم ساوبر هم در این فصل در حال مذاکره با سیمونا ده سیلوسترو سوییسی است که سابقه ۴ سال رانندگی در سری مسابقات ایندی آمریکا را در کارنامه دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار