معاون رئیس‌جمهور گفت: ایران سرافرازتر از گذشته به کارش ادامه می‌دهد، خدا را شاکرم قهرمانان ما در عرصه ورزش افتخارآفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور گفت: خدا را شاکرم قهرمانان ما در عرصه ورزش افتخارآفرینی کردند و به احترام آنها در این جمع حضور پیدا کردیم تا در مسابقات بعدی ایران سرافراز را سرافرازتر کنند.ایران ما در همه عرصه‌ها نیازمند قهرمانان است.

وی ادامه داد:  امشب از قهرمانانی یاد می‌کنم که در جمع ما نیستند، شهیدانی که قهرمانانه برای اینکه سرافراز بمانیم، رفتند، وعده ما با آنها در روز بزرگ حضور انسان‌ها در محضر خداست.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: به خاطر بیاورید کشوری که خودش شرور است سه کشور را به عنوان محور شرارت یاد کرده است، ایران، افغانستان و عراق. امروز همسایه‌های غربی و شرقی ما را ببینید که خاک وطن‌شان زیر پای نظامیان دیگر کشورهاست.

نوبخت با بیان اینکه ایران سرافرازتر از گذشته به کارش ادامه می‌دهد، تصریح کرد: زمانی که پیر جوانمرد درگذشته و امروز فرزند او، از جایگاه رهبری و با قاطعیت سخن می‌گوید، حقوق ملی ما در هیچیک از عرصه‌های سیاسی مخدوش نمانده است.

وی در پایان اظهار داشت: از سوی هیأت وزیران و رئیس‌جمهور از افتخارآفرینان امشب تجلیل می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار