واکنش شرکت هواپيمايي مالزی به خبر منتشر شده در مورد کمک خلبان هواپيمای ناپديد شده

شرکت هواپیمایی مالزی روز سه شنبه اعلام کرد از مطرح شدن ادعاهایی در یک شبکه تلویزیونی استرالیا مبنی بر اینکه کمک خلبان هواپیمای مفقود شده این شرکت در یکی از پروازهای گذشته اش مقررات امنیتی مربوط به اتاق خلبان را رد کرده بشدت تکان خورده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین هوا؛ فارق عبدالحمید کمک خلبان 27 ساله هواپیمای بوئینگ 777 ناپدید شده شرکت هواپیمایی مالزی در جریان پروازی در سال 2011 به همراه خلبان آن پرواز با اجازه دادن به دو زن مسافر از افریقای جنوبی برای حضور در کابین خلبان مقررات امنیتی این شرکت را نقض کردند.

شبکه تلویزیونی «ناین نتورک » که در سیدنی مستقر است همراه با اظهارات یکی از این زنان چند عکسی را که آنها در کابین خلبان گرفته بودند پخش کرد که در آنها فارق هم دیده می شد.
بعد از حملات 11 سپتامبر حضور مسافران هواپیما در کابین خلبان ممنوع شد.حضور این مسافران در کابین خلبان در جریان پروازی از شهر ساحلی پوکت در تایلند به کوالالامپور صورت گرفت.
 شرکت هواپیمایی مالزی با صدور بیانیه ای اعلام کرد از این رویداد مطلع شده است و آن را بسیار جدی تلقی می کند اما در حال حاضر تمام توجه خود را معطوف به پیدا کردن این هواپیمای ناپدید شده اش کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار