دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: در سال جدید علاوه بر برگزاری جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی در عملیاتی شدن طرح‌ها و ایده‌های فرهنگی- اجتماعی از سوی کمیته‌های تخصصی حزب فعالیت خواهیم کرد.

"محمدزارع فومنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت‌های مهم و تاثیرگذار حزب مردمی اصلاحات در سال گذشته اظهار داشت: دیدار با افراد و شخصیت‌های سیاسی، جذب نیرو جهت عضویت در حزب، بررسی‌های کارشناسی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از جمله اقدامات حزب مردمی اصلاحات در سال گذشته بود.

این فعال سیاسی افزود: نتیجه‌گیری و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای سازنده به منظور عملیاتی شدن بررسی‌های انجام شده از دیگر اقدامات حزب در سال 1392 بود.

وی به فعالیت حزب متبوعش در خلق "حماسه سیاسی" اشاره و تصریح کرد: نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 بزرگ‌ترین پیروزی برای اصلاح‌طلبان در سال گذشته بود و به همین منظور با برنامه‌ریزی‌های لازم در صدد تکرار چنین پیروزی برای دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم.

این فعال سیاسی به برنامه‌های حزب متبوعش در جهت تحقق سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" اشاره کرد و افزود: فراخوان به منظور برگزاری جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌هایی است که در سال گذشته آن را ارائه و اوایل اردیبهشت ماه سال جدید اقدام به برگزاری آن خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات حزب مردمی اصلاحات در حوزه‌های فرهنگی- اجتماعی گفت: در سال جدید علاوه بر برگزاری جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی در عملیاتی شدن طرح‌ها و ایده‌های فرهنگی- اجتماعی از سوی کمیته‌های تخصصی حزب فعالیت خواهیم کرد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات بیان داشت: سازماندهی تشکیلاتی حزب و افتتاح دفاتر در شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور و آمادگی جهت حضور پرشور اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم از دیگر برنامه‌هایی است که قطعا در سال جدید مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فومنی ، ایران ، کشور ، ملت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار