مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان عنوان كرد: براي كالاهاي موجود در پانزدهمين جشنواره گل و گياه، ماهيان زينتي و مشاغل خانگي ۲۰ درصد تخفيف در نظر گرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، سيدرضا حكيم فعال با اعلام اين مطلب و با اشاره به اينكه جشنواره گل و گياه، ماهيان زينتي و مشاغل خانگي يكي از طولاني ترين جشنواره ها است كه به مناسبت عيد نوروز از ابتداي اسفند به مدت يكماه برگزار مي شود، گفت: 1۴۴ غرفه مربوط به توليدكنندگان گل در اين جشنواره فعالیت می کنند.

وی افزود: در اين بازار ماهي هاي زينتي هم ارائه مي شود به طوريكه تعدادي از توليدكنندگان اين ماهي ها نيز غرفه دار هستند كه محصولات خود را با قيمت و كيفيت مناسب در اختيار شهروندن قرار مي دهند.

مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان تصريح كرد: مشاغل خانگي يكي ديگر از بخش هاي اين نمايشگاه است كه محصولاتي همچون چرم دوزي، مينياتور، ميناكاري و غذاهاي خانگي را به نمايش گذاشته اند.

حكيم فعال از فعاليت ۱۱ بازار روز كوثر در شهر سخن گفت و عنوان كرد: اميد است بتوانيم در حد نياز و ضرورت تعداد بازارهاي روز را گسترش دهيم.

وي به اهداف راه اندازي بازارهاي روز اشاره کرد و بيان داشت: كاهش ترافيك، خريد كالاي مورد نياز به صورت يكجا با مراجعه به يك مكان وبی نيازی به تردد بيش از حد در مناطق مختلف شهر، جلوگيري از اتلاف وقت و انر‍ژي و اطمينان شهروندان از كيفيت اقلام عرضه شده با قيمت مناسب را از جمله اهداف راه اندازي بازارهاي روز است./ش

انتهای پیام
برچسب ها: اصفهان ، جشنواره ، گل ، وگیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.