افزایش سمهیه نان روستاها، فعال بودن درمانگاههای تامین اجتماعی،کشیک مراکز بیمه ای، فعال بودن پمپ های سی ان جی از موضوعات دومین جلسه ستاد بود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگارنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری خراسان شمالی؛دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور کمیته ها واعضای ستاد تشکیل شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری در این جلسه به اهمیت روز درختکاری وطبیعت پرداخت و گفت: سلامت آينده و فرزندان ما در حفاظت از طبيعت است.

نوروزیان با تأکيد بر احترام وحفظ حرمت مسافرین وتوجه به خواسته هایشان افزود: نصب تابلوهای راهنما در شهر و جا نمایی مناسب آنها از موارد مهمی که مسولین می بایست توجه کنند.

وي در ادامه ضمن اشاره به صحبت های فرمانداران در خصوص سهمیه آرد گفت: افزايش سهميه آرد مواردي است که پي گيري خواهد شد اما افزايش سهميه همه روستاها منطقي نيست و بنا بر اين روستاهايي که با افزايش جمعيت و مسافر در اين ايام مواجه هستند، بايد توسط فرمانداري ها شناسايي و اعلام شوند تا مشکل کمبود نان آن ها برطرف شود.

وی درادامه با توجه به بیانات فرمانداران و اعضا وکمیته ها بیان داشت : مراکز بيمه اي کشيک نيز در اين ايام برنامه ريزي شده است تا به مسافران خدمات ارائه کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان هم گفت: دبیرخانه ستاد در مجموعه فرهنگی تاریخی عمارت مفخم فعال است و بزودی لیست کشیک اعضا ستاد تهیه و جهت کمیته ها و فرمانداریها ارسال می شود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر افزود: مکاتبات به ستاد مرکزی سرعت گرفته و برنامه ها وفعالیت ها خراسان شمالی بصورت روزانه ارسال می شود.

گلمکانی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن اشاره به فعال بودن درمانگاه ها در ایام نوروز گفت:25 درصد مطب ها وپاراکلینیک های خصوصی نیز فعال هستند.

هاشمي نژادنماینده دادگستری نیز از دستگاه هاي نظارتي خواست تا به موضوع خانه هايي که به مسافران اجاره داده مي شود، نيز ورود پيدا کنند تا از بروز مشکلات مختلف در اين حيطه جلوگيري شود.

در ادامه به دلیل مصادف بودن با ایام دهیه فاطمیه وشهادت فاطمه زهرا (س) کشتی با چوخه از 14 فروردین به 13فروردین موکول شد.

در پایان مقرر شد کمیته ها وفرمانداریها فعالیت ها وبرنامه های خودرابه دبیرخانه ستاد ارسال نمایند/ش.

برچسب ها: آمادگی ، سفر ، مسافر ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.