همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از منویات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی و رخنه فرهنگی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه در مورد اقتصاد مقاومتی و رخنه فرهنگی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است امضا کردند.

محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس متن بیانیه مذکور را به شرح زیر قرائت کرد:  
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز سه‌شنبه (20/12/92) با دعوت از مسئولان بلندپایه کشور سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را تشریح و بر ضرورت اجرای درست آنها تاکید کردند.  
 
ایشان از یک سو با تشریح ابعاد و مختصات اقتصاد مقاومتی و الزامات راهبرد اقتصادی کشور را برای مسئولان و دست‌اندرکاران و همه آحاد ملت در عرصه اقتصادی تبیین فرمودند و از سوی دیگر در جلسه مجلس خبرگان با طرح ضرورت هوشیاری در برابر رخنه فرهنگی توجه همگان را به ضرورت هوشیاری مداوم در عرصه فرهنگ جلب نمودند.  
 
ما نمایندگان ملت در تبعیت همه‌جانبه از رهبری معظم انقلاب اسلامی ضمن توصیه همه دست‌اندرکاران و مخاطبان عرصه فرهنگ و اقتصاد به پرهیز از شعارزدگی بر ضرورت فعالیت کاربردی برای تحقق منویات رهبری تاکید می‌کنیم و معتقدیم با رویکرد، مدیریت و همت تحرک عالمانه و جهادی می‌توانیم با موانع و مشکلات مقابله کنیم.  
 
نمایندگان ملت از همگان بویژه از مدیران و مسئولان رسانه‌ها و مراکز علمی و حوزه و دانشگاه و نهادها و قوای کشور می‌خواهند در این مقطع زمانی که جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان به اوج رسیده و چنین رویکردی نشان از ناکامی و استیصال دشمنان در مقابله با روند رو به رشد ایران اسلامی در بین ملل است،‌ صیانت کنند و در بالاترین سطح، ‌به آن توجه کنند و مرزبندی دقیق و قابل مشاهده با رویکردهای سکولاریستی و لیبرالیستی نظام سلطه داشته باشند،‌ اینک که نظام سلطه از تمام ابزارهای متنوع خود از جمله ابزارهای رسانه‌ای، باورهای سیاسی اجتماعی و دینی ما را هدف گرفته‌اند همه فعالان و مدیران و برنامه‌ریزان فرهنگ باید در عمل ثابت کنند که محال است به فرهنگ فاسد غرب امکان سیطره و سلطه داده شود.  
 
نمایندگان ملت آمادگی و عزم خود را برای تحقق همه‌جانبه فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بویژه در مورد صیانت از فرهنگ اسلامی و جلوگیری از رخنه فرهنگی دشمنان و تحقق سریع و ‌دقیق اقتصاد مقاومتی را اعلام می‌دارند.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار