معاون وزیر دفاع روسیه گفت : تهدید کییف برای تحت پیگرد قرار دادن فرمانده ناوگان دریای سیاه روسیه موجب بی‌ثباتی در کریمه خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "روسیا الیوم" ، معاون وزیر دفاع روسیه "آناتولی آنتونوف" با انتقاد شدید از تلاشهای مقامات کییف برای بازکردن پرونده‌ای جنایی برای فرمانده ناوگان دریاه سیاه روسیه "دریادار "الکساندر ویتکو" گفت : تلاش‌های غیرقانونی مقامات کییف برای بازکردن پرونده‌ای جنایی برضد دریادار روسیه ، اقدامی تحریک‌امیز از جانب افرادی است که قوانین اوکراین را نقض کردند و بر قدرت در این کشور مسلط شده‌اند. وی گفت : این اقدامی است که موجب بی‌ثباتی در شبه‌جزیره کریمه که بیش از مناطق دیگر در اوکراین دارای ثبات و آرامش بود می‌گردد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود در واکنش به تهدید‌های دستگاه‌های قضایی اوکراین مبنی بر تحت پیگرد قرار دادن دریادار"ویتکو" به اتهام تشویق به خیانت بزرگ و ساماندهی اعمال مخرب" تأکید کرد : فرمانده ناوگان دریای سیاه روسیه کارهای خود را قانونمندانه و طبق توافقاتی که میان روسیه و اوکراین درباره استقرار ناوگان روسیه در سرزمین‌های اوکراین به امضا رسیده است انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار