سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس : با اجرای این طرح حداقل بیش از پنج تا شش میلیون ایرانی خارج از کشور و 170 هزار مرده از لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی خارج می شوند.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت : فرمت ثبت برای دریافت یارانه نقدی از 19 فروردین سال 93 در کشور توزیع می شود.
 غلامرضا کاتب افزود : دولت این فرمت ها در قالب یک سقف مشخص از درآمد اعلام و افراد باید از این طریق آمادگی خود را برای دریافت و یا انصراف از یارانه نقدی اعلام کنند.
وی اضافه کرد : باید مردم را تشویق کنیم که اگر به یارانه نقدی نیاز ندارند از ثبت نام در این مرحله برای دریافت یارانه نقدی خود داری کنند.
وی گفت : این طرح نیاز به مشارکت مردم دارد و با اجرای آن حداقل بیش از پنج تا شش میلیون ایرانی خارج از کشور و 170 هزار مرده از لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی خارج می شوند.
کاتب افزود : دولت در اجرای سیاست های مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد عدالت اجتماعی در نظر دارد چهار هزار و 800 میلیارد تومان برای بخش سلامت ، دو هزار و 900 میلیارد تومان در بخش بیمه روستائیان و عشایر ، 10 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در بخش صنعت و کشاورزی از محل در آمدهای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اختصاص دهد.
وی اختصاص سه هزار و 500 میلیارد تومان برای صنعت برق را از دیگر رویکردهای فاز دوم قانون هدفمندی دانست و گفت : دولت و مجلس عزم جدی دارند که در این مرحله به بخش های سلامت و تولید نگاه ویژه ای داشته باشند.
نمایند مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری متذکر شد : برای رسیدن به این اهداف نیاز به مدیریت جهادی است و همه باید تلاش کنند تا اهداف تبیین شده در مباحث اقتصاد مقاومتی ، صرفه جویی منابع و اجرای قانون هدفمندی محقق شود/س
برچسب ها: یارانه ، ثبت نام ، فرم ، کاتب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.