نماینده ویژه سازمان ملل واتحادیه عرب در سوریه در اظهاراتی نسبت به انتخاب دوباره بشار اسد به عنوان رئیس جمهور سوریه هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه النهار لبنان روز پنج شنبه به نقل از "اخضر ابراهیمی" نماینده ویژه سازمان ملل واتحادیه عرب در سوریه نوشت: انتخاب دوباره "بشار اسد" به عنوان رئیس جمهور سوریه به مدت هفت سال روند سیاسی شکل گرفته در مذاکرات ژنو را نابود خواهد کرد.

در همین حال "مارک لیال" سفیر دائم انگلیس در سازمان ملل یک روز پیش از ارائه گزارش "اخضر ابراهیمی" پیرامون اوضاع سوریه در شورای امنیت از دیدار خود با همتایان آمریکایی، فرانسوی، روسی و چینی خود در سازمان ملل خبر داد و مدعی شد:مذاکرات ژنو به دست هیات سوری معطل مانده و در جریان مذاکرات اخیر رایزنی بر سر مبارزه با تروریسم و تشکیل هیات انتقالی در سوریه مطرح شده که با مخالفت نمایندگان دولت این کشور مواجه شده است.

همچنین یک دیپلمات غربی در سخنانی گفت:"اخضر ابراهیمی" در پی این است که از روسیه بخواهد بر دولت سوریه با هدف امتیاز دادن و امتناع از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فشار وارد کند گفت:نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه به دنبال برگزاری دور سوم مذاکرات ژنو نیست و به شکل صریح هم استعفای خود را از سمتش اعلام نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۰۸:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
سوریه خاری است بچشم صهیونیزم ناپاک. غرب باید بداند که تروریزم و نسل کشی و فجایعی که نه در سوریه بلکه در عراق و افغانستان نیز تنها نابودی آنها را بتاخیر میاندازد.
هرچه ضلم بر انسانهای بی گناه فزونی یابد نهضت اباعبدالله بیشتر مورد توجه جهانیان قرار خواهد گرفت.
سلام بر حسین (ع)
درود بر زینب (ع)
صبر , صبر , صبر ! ظهور نزدیک است انشاالله
United States of America
مسعود
۰۲:۴۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
جای تعجب است! که چگونه به خود اجازه میدهند که به یک ملت واقعی هشدار دهند! که چه تصمیمی برای استقلال و حق حاکمیت کشور بگیرند؟؟
البته جای تعجب از صهیونی کا، نیست...بلکه بیشرمی تا چه حد!!!
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۳:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
اخضر ابراهیمی ، هم مهره آمریکائی هاست
آخرین اخبار