سارقی که حدود 6 ماه اقدام به سرقت خانه‌های خالی از سکنه می‌کرد، توسط پلیس آگاهی قزوین دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی چندین مورد سرقت از خانه‌های خالی از سکنه در محدوده شهر قزوین ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قزوین تیم ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع تشکیل دادند.
 
کارآگاهان مبارزه با سرقت در بررسی‌های اولیه دریافتند که این سارق با تخریب درب و پنجره‌های نا ایمن و ضعیف به داخل خانه‌ها ورود کرده و پس از سرقت طلا، جواهر و  اموال با ارزش سریعا از محل متواری و هیچگونه ردی از خود بر جای نمی‌گذارد.
 
پس از چندین هفته فعالیت فشرده کارآگاهان توانستند سرنخی از متهم به دست آورده و وی را به هویت نادر شناسایی و مخفیگاه وی را در حاشیه شهر پیدا کنند.
 
سپس ماموران سریعا جهت دستگیری متهم راهی شده و در یک عملیات وی را دستگیر و به پایگاه پلیس آگاهی منتقل کرده  و مورد بازجویی فنی و پلیسی قرار دادند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین سرهنگ حسینی نژاد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به بیش از 50 مورد سرقت منزل طی 6 ماهه گذشته اعتراف کرد و شگرد خود را تنها بی‌توجهی مردم به مقاومت درب و پنجره اعلام داشت.
 
وی خاطر نشان کرد: تا کنون ارزش تقریبی سرقت‌های متهم حدود 400 میلیون تومان برآورد شده که تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت  شده‌اند.
 
سرهنگ حسینی نژاد به هموطنان هشدار داد که به مقاومت درب و پنجره‌ها و سایر قسمت‌های ورودی و خروجی ساختمان خودشان اهمیت دهند چراکه در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و توصیه‌های پلیسی احتمال دارد قربانی بعدی سرقت‌ آنان باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار