بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه ضمن انتقاد از اظهارات محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ، اعلام کرد اگر می خواهیم به صلحی واقعی دست یابیم ، باید برای محکوم کردن تروریسم و حق دفاع از خود بسیار شفاف باشیم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ نتانیاهو در واکنشی سریع به اظهارات امروز محمود عباس که از رژیم صهیونیستی خواسته بود تا حملات نظامی خود را به غزه متوقف کند ، از وی انتقاد کرد و گفت : « عباس راکت های شلیک شده از نوار غزه به جنوب اسرائیل را محکوم نکرده است ، اما اسرائیل را به خاطر کشتن سه تروریست که خمپاره هایی را به سوی ما شلیک کرده بودند ، محکوم می کند.

براساس اظهاراتی که اوفیر گندلمن ، سخنگوی نتانیاهو در توئیتر قرار داده است ، نخست وزیر اسرائیل افزود : « اگر می خواهیم به صلحی واقعی دست یابیم ، باید برای محکوم کردن تروریسم و حق دفاع از خود بسیار شفاف باشیم.

ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد صبح امروز چندین راکت از نوار غزه به سوی شهرهای اشدود و اشکلون ، نزدیک مرز غزه و اسرائیل شلیک شد که دو مورد آن به مناطق غیرمسکونی اصابت کرد.

پیشتر یک موشک نیز به جنوب اسرائیل و نزدیک مرز غزه و اسرائیل اصابت کرد که به هیچ کس آسیبی نرسید. این در حالی است که شب گذشته جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پاسخ به حمله هوایی اسرائیل ، دهها راکت به این منطقه شلیک کرده بود.


انتهای پیام  /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار