سرپرست تیم تکواندوی استیل البرز معتقد است: بحث تبانی را نباید به هفته آخر لیگ برتر کشاند چون اگر چنین مسئله ای بوده، مربوط به قبل است.

کیومرث چگینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بحث تبانی تیم ها در هفته پایانی لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: باشگاه استیل البرز بخث تبانی را رد می کند اما دوستان در چند روز اخیردر این موضوع مانور کرده اند!

وی با بیان اینکه تبانی در نتایج لیگ غیرحرفه ای است، گفت: اگر تبانی ایراد دارد مسئولان تیم قوامین حساسیت را در بازی با تیم شهرداری شهر اندیشه و در مسابقه وزن هشتم ایجاد کردند. جاییکه حسین تاجیک در وزن هشتم باوجود مصدومیت در ارنج اصلی قرار گرفت و بازیکن شهرداری با مصدومیت تاجیک در زمین حاضر نشد تا قوامینی که بازی را واگذار کرده بود با تساوی به یک امتیاز برسد و همچنان در کورس سکونشینی قرار گیرد!

وی افزود: تیم حفاری هم در برابر بازیکنان درجه 2 و 3 شهرداری بازی کرد و دانشگاه آزاد هم در مسابقه برابر سلحشور البرز از علیرضا نصرآزادانی و رضا حبیبی دو یار اصلی اش استفاده نکرد تا این دو تیم هم در میان مدعیان سومی لیگ قرار بگیرند! با این حال ما سکوت کردیم و این وضعیت را به شرایط تیم ها در آن مسابقات نسبت دادیم.

سرپرست تیم تکواندوی استیل البرز تصریح کرد: شرایط آن زمان مسابقات هرگز به ما اجازه نگاه بدبینانه را نداد اما حالا همه تیم ها در مورد تبانی در هفته آخر لیگ صحبت کرده اند و اگر نتایج هفته پایانی برخلاف نظر آقایان باشد کار غیراخلاقی صورت گرفته است! اگر اتفاقی هم افتاده قبلا برای تیم های دیگر بوده است!  

چگینی با اشاره به اینکه نباید به راحتی اخلاقیات را زیرپا گذاشت، گفت: جدا از هر نتیجه ای که در بازی های آخر بدست آید و استیل البرز بازنده یا برنده میدان شود، ما به هر تیمی که سکوی سوم لیگ را بدست آورده باشد پیشاپیش تبریک می گوییم.
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، تبانی ، استیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار