مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت:‌ از 26 اسفند ماه جاری، میوه نوروزی مردم در 55 مرکز وی‍ژه در سراسر استان توزیع می‌شود.

سید نعیم امامی گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری می‌توانند از 26 اسفند ماه، میوه مورد نیاز خود را از 55 مرکز اصلی که برای توزیع میوه با پارچه نوشته‌های مخصوص مشخص شده است، تهیه کنند.
وی از تأمین 1500 تن سیب و پرتقال در طرح نوروزی امسال خبر داد و گفت: این در حالی است که سایر میوه ها نیز به وفور موجود است.
امامی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری گفت: ‌در این نمایشگاه‌ها، کالاهای اساسی مردم از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد غذایی پروتئینی و لبنی، مواد شوینده و بهداشتی عرضه شده است.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری افزود: کالاهای اساسی مردم در این نمایشگاه‌ها با تخفیف 10 الی 20 درصدی عرضه می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارت بر بازار این استان، گفت: بازرسان این سازمان در روزهای پایانی سال، نظارت کامل بر بازار دارند.
امامی تصریح کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را اطلاع داده تا بازرسان سازمان برای نظارت اقدام کنند./س
برچسب ها: میوه ، نوروز ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.