دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران درباره احداث شهرک تماشا در خارج از حریم شهر پردیس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران درباره احداث شهرک تماشا در خارج از حریم شهر پردیس را برای اجرا ابلاغ کرد.
 
وی این مصوبه را به استاندار تهران و رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران، شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابلاغ کرد.
 
متن مصوبه:
 
در اجرای بند (5) ماده (4) قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (42) آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحهای توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب 12/10/1378 هیأت محترم وزیران، به استحضار می‌رساند؛ شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ 7/11/1392 پیرو گزارش ارائه شده در جلسه مورخ 23/10/1392 موضوع احداث شهرک تماشا در خارج از حریم شهر پردیس را مورد بررسی قرار داد و به شرح زیر اتخاذ تصمیم نمود:
 
موضوع برای اخذ نظریه و جمع‌بندی دستگاه‌های یادشده در مصوبه شورای عالی در یک جلسه کمیته فنی مطرح و جمع‌بندی در شورای عالی ارائه وگزارش گردد. استانداری تهران لازم است از هرگونه اقدام اجرائی تا بررسی نهائی شورای عالی در شهرک یادشده جلوگیری نماید.
 
به تعاونی یادشده ابلاغ شود از انجام هرگونه اقدام اجرائی به استناد قانون منع فروش تا نظریه نهائی شورای عالی خودداری نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: احداث ، شهرک ، تماشا ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار