طی مراسمی با حضور علیرضا زارع، جانشین سپاه ناحیه مهریز و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز، از تلاش‌های سیدحسین سالاری به عنوان فرمانده پایگاه شهدای کارگر این شهرستان تجلیل و قاسمیان به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جانشین سپاه ناحیه مهریز صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پایگاه شهدای کارگر مهریز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی و لزوم همراهی مردم و مسئولان برای تحقق  این مهم اظهار داشت: همه اقشار مردم به ویژه بسیجیان در این امر مهم وظیفه دارند و باید به مسئولیت خود عمل کنند.

علیرضا زارع در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پایگاه شهدای کارگر مهریز توانسته با فرماندهی سیدحسین سالاری با عملکرد مناسب و تلاش‌ها و جدیت فراوان، هم‌اکنون با 14 پایگاه فعال و یا در حال تاسیس در واحدهای صنعتی شهرستان مشغول فعالیت و عضوگیری باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: فرمانده جدید این پایگاه نیز بتواند با همان پشتکار و جدیت ادامه راه را برای تحقق کامل این امر انجام دهد.

سیدحسین سالاری، رئیس سابق اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی مهریز و فرمانده سابق پایگاه شهدای کارگر مهریز نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، بیان کرد: با تاسیس پایگاه شهدای کارگر مهریز، گامی بزرگ در مسیر انجام کارهای فرهنگی و نزدیک کردن کارفرما با کارگر در کارهای گروهی و تعامل تنگاتنگ برای رفع مشکلات و ارتقاء سطح تولید برداشته شد.

وی با بیان اینکه در بدو راه‌اندازی این اداره در شهرستان مهریز با یک نفر نیرو شروع به فعالیت کردم، یادآور شد: هم‌اکنون با 10 نفر پرسنل و یک مجموعه کامل ورزشی با امکانات مجهز برای پر کردن اوقات فراغت کارگران مهریزی به کار خود در این شهرستان پایان دادم و تمامی این پیشرفت کاری را مدیون تلاش‌های کارکنان و همکاری خوب کارفرمایان و کارگران مهریزی هستم.

سالاری با اشاره به عدم برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان مهریز خاطرنشان کرد: از همین جا از فرصت موجود استفاده می‌کنم و از تمامی مردم مهریز به ویژه کارگران و کارفرمایان سختکوش شهرستان مهریز طلب حلالیت و آرزوی بهروزی و پیروزی برای ریاست جدید این اداره می‌کنم.

 در این مراسم از تلاش‌های سیدحسین سالاری به عنوان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانده پایگاه شهدای کارگر شهرستان مهریز تجلیل و مصطفی قاسمیان به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

سیدحسین سالاری به مدت 13 سال سابقه مدیریتی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز را دارد و دو سال به عنوان مدیر نمونه دستگاه‌های اداری این شهرستان معرفی شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: انتصاب ، یزد ، مهریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.