رقابت همچنان میان کنسول های بازی سونی و مایکروسافت ادامه دارد، اما گویا پلی استیشن 4 از ایکس باکس وان وضعیت مطلوب تری دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش NPD Group، کنسول پلی استیشن 4 کمپانی ژاپنی سونی، پرفروش ترین کنسول بازی ماه فوریه در بازار ایالات متحده به شمار می رود، این در حالی اسن که ایکس باکس وان، به عنوان جدی ترین رقیب PS4 با فاصله کمی در میزان فروش در تعقیب این کنسول است.

مایکروسافت اعلام کرده است در این در ماه فوریه موفق به فروش 258 هزار دستگاه ایکس باکس وان شده است، در حالی که سونی در همین مدت 287 هزار PS4 را به فروش رسانده است.

در واقع می توان گفت فروش وان حدود 90 درصد از فروش PS4 است،  البته ایکس باکس وان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با 44 درصد رشد و نسبت به ژانویه امسال با 42 درصد رشد در بخش فروش همراه بوده است. که رقم راضی کننده ای برای مایکروسافت به نظر می رسد، . در بین تمامی برند های تجاری، ایکس باکس (مجموعه ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان) با سهمی ۴۳ درصدی در رتبه اول قرار دارد.

در بخش نرم افزاری نیز آمار های جالبی ارائه شده است، به طوری که درآمد بخش بازی در ماه فوریه حدود 11 درصد کاهش داشته است، همچنین در بین کنسول‌های مختلف، ایکس باکس 360 در جابگاه اول قرار گرفته است به طوری که از هر 10 انتخاب 6 دستگاه ایکس باکس 360 می باشد،  پس از 360، PS4 و Xbox One در رتبه دوم و سوم قرار گرفته اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار