نماینده مردم بابل در مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند در عرصه ملی و بین‌المللی کاربرد داشته و مهم‌ترین حربه در مقابله با تحریم‌ها است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، حسین نیازآذری در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل گفت : بنیاد شهید و امور ایثارگران که به فرمان امام (ره) در راستای خدمت به جامعه ایثارگری شکل گرفت در نوع خود بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا ذخایر انقلاب هستند، گفت: آنچه امروز داریم به برکت خون شهدا و وجود امام (ره) و رهبر معظم انقلاب این سکان‌دار نظام و جامعه ایثارگری است.

نیازآذری گفت: وقتی دشمن در جنگ تحمیلی دچار شکست شد دست به جنگ فرهنگی زد و در میادین فرهنگی وارد شد تا جامعه را بی‌انگیزه و از مسیر انقلاب خارج کند اما ملت با درایت رهبری و هوشیاری جوانان پیروز شد.

نیازآذری خاطرنشان کرد: گرچه ملت ما هوشمند بوده و مسئولان اهتمام ویژه دارند ولی دشمن بیکار ننشسته و می‌خواهد ما را از مسیر اصلی انقلاب دور کند.

 وی با اشاره به اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از شرایط سخت است، اذعان داشت: تحریم‌‌ها با شروع انقلاب از سوی دشمنان بر ملت و انقلاب ما تحمیل شده ولی طی دو سال گذشته به بالاترین حد رسیده است، غافل از اینکه ایرانیان کارآمدتر و هوشمندتر از همه کسانی هستند که می‌خواهند برای ما طراحی کنند و نقشه بکشند.

وی با اشاره به اینکه نباید در این زمینه حاشیه‌سازی شود تا جامعه گمان برد که اقتصاد مقاومتی به معنی عقب‌نشینی و عدم استفاده از امکانات است، گفت: نگاه ما بستن دروازه کشور نیست بلکه اقتصاد مقاومتی می‌خواهد توسعه متوازن را در کشور مدیریت کند.

وی تصریح کرد: همه می‌دانند ما به دنبال انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز برای خدمت به مردم هستیم ولی دشمن بهانه می‌کند، باید پایه‌های خود را محکم کنیم، نباید به کسانی که می‌خواهند در مسیر انرژی هسته‌ای برای ما تصمیم بگیرند دل ببندیم بلکه باید این باور در ما ایجاد شود که ایرانی می‌تواند./س


برچسب ها: اقتصاد ، حربه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.