جلو آمد و گفت: از قول من به امام بگوييد بچه‌ام اسير دست دشمن بود و اخيراً مطلع شدم كه او را شهيد كرده‌اند. به امام بگوييد فداى سرتان، شما زنده باشيد...

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از khamenei.ir ، حضرت ایت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در بیاناتی در مراسم بيعت فرماندهان و اعضاى كميته‌هاى انقلاب اسلامى‌ (۱۳۶۸.۰۳.۱۸) فرمودند:
 
بار ديگر موقعى گريه‌ى امام را ديدم كه سخن مادر شهيدى را براى ايشان بازگو كردم: در شهرى سخنرانى داشتم. بعد از پايان سخنرانى، همين كه خواستم سوار ماشين شوم، ديدم خانمى پشت سر پاسدارها خطاب به من حرف مى‌زند. گفتم راه را باز كنيد، تا ببينم اين خانم چه‌كار دارد. جلو آمد و گفت: از قول من به امام بگوييد بچه‌ام اسير دست دشمن بود و اخيراً مطلع شدم كه او را شهيد كرده‌اند. به امام بگوييد فداى سرتان، شما زنده باشيد؛ من حاضرم بچه‌هاى ديگرم نيز در راه شما شهيد شوند. من به تهران آمدم، خدمت امام رسيدم، ولى فراموش كردم اين پيغام را به ايشان بگويم. بعد كه بيرون آمدم، سفارش آن مادر شهيد به ذهنم آمد. برگشتم و مجدداً خدمت امام رسيدم و آنچه را كه آن خانم گفته بود، براى ايشان نقل كردم. بلافاصله ديدم آن‌چنان چهره‌ى امام درهم رفت و آن‌چنان اشك از چشم ايشان فرو ريخت، كه قلب من را سخت فشرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبری ، khamenei ، دولت ، امام ، اسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۳
امام راحل روحت شاد/رهبر عزیز جانم فدایت
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی جهان بین
۰۹:۰۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۳
امام خمینی ؛ روحت شاد ای فرزند رسول خدا
آخرین اخبار