فدراسیون جهانی کشتی در گزارشی به ارزیابی تیم ملی ایران پزداخته و از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی جهان یاد کرده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیلا‌، به نظر می رسد تیم کشتی آزاد ایران در صدر به ثبت رساندن یک رویداد تاریخی در جهان کشتی است، ایران که یکی از قوی‌ترین تیم‌های تاریخ کشتی خود را به این رقابت‌ها فرستاده، درصد کسب سومین قهرمانی خود در این رقابت‌ها است، سلاطین اخیر رقابت‌های کشتی با تیمی سرشار از استعداد و توانایی پا به این رقابت‌ها گذاشته‌اند که در میان آنها قهرمانان المپیک و جهان در 8 وزن، چشم می‌خورند.
 
معروف‌ترین این کشتی گیران حسن رحیمی در وزن 57  کیلو گرم و رضا یزدا‌نی در وزن 97 کیلو گرم هستند که هر دو، سال گذشته قهرمان رقابت‌های جام جهانی بودند، ایرانی‌ها برای رسیدن به سومین عنوان قهرمانی باید از سد تیم قدرتمندی مانند روسیه که از بازیکنانی‌ مانند نجا‌ن گویگریف‌ در وزن 61 کیلو  و نریمان ایسراپیلوف‌ برنده‌ی مدال برنز رقابت‌های جهانی 2013 در وزن 57 کیلو عبور کنند.

 تیم اکراین هم بازیکنان با استعدادی را راهی این رقابت ها کرده است، تیم‌آمریکا هم امیدوار است جک وارنر‌ در وزن 97 کیلو و جوردن باروس در وزن 74 کیلو بتواند برایشان مدال آوری کنند.
 
 تیم روسیه قهرمان دو دوره‌ی این رقابت‌ها برای رقابت با تیم ایران بر سر مدال طلا پا به این آوردگاه گذاشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ، حضور ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار