اهواز/

تغییر ساختار و فرآیندها، کلید افزایش بهره وری در صنعت حفاری

مدیر عامل شرکت ملی حفاری، طی سخنانی در جشن پایان سال که با حضور مدیران، مسئولین، کارکنان و خانواده های آنان برگزار شد ،بر لزوم اصلاح فرآیندها و تغییر ساختار با هدف افزایش بهره وری در سال آینده تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ مهندس حمیدرضا گلپایگانی این مراسم را فرصتی برای آگاهی خانواده های سخت کوش ملی حفاری از حساسیت و اهمیت اشتغال در این صنعت پر مخاطره و راهبردی دانست.

وی با اشاره به حضور حفارمردان در مهار فوران چاه شماره120 رگ سفيد، شرایط کار در منطقه آلوده به گاز را قابل قیاس با حضور در میادین جنگ توصیف و انجام عملیات مهار در این گونه مناطق را مشابه حضور رزمندگان در این میادین بیان کرد.

گلپایگانی این مسئله را گواه وجود غیرت، تقوا و حس وطن دوستی پرسنل عملیاتی شرکت در تمامی رده ها دانست که توانستند با اتکا بر عزم و اراده خود مانع بروز یک فاجعه ملی شوند.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در ادامه با اشاره به حدیث نبوی در ارتباط با کسب رزق حلال، بر این نکته تاکید ورزید که رزق حاصل از کار در صنعت حفاری از حلال ترین روزی هاست و شایسته ارزش گذاری می باشد.

گلپایگانی به اهداف و فعالیت های شرکت در سال آتی اشاره و تصریح کرد: با توجه به لزوم افزایش بهره وری شرکت، برنامه ریزی در سال آینده مبتنی بر اعمال تغییرات در ساختار و فرآیندها خواهد بود که البته افزایش حجم کار را به همراه خواهد داشت.

وی افتتاح هزارمین مركز آموزش علمي كاربردي حفاري ايران را یکی از دستاوردهای بزرگ شرکت عنوان نموده و بیان کرد : ما مفتخریم که توانستیم با پیگیری فراوان این مرکز را درون شرکت تاسیس کنیم./س

برچسب ها: تغییر ، ساختار ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.