سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه‌ام با علی پروین برای برطرف کردن مشکلات مالی نتیجه بخش بود.

محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان پرسپولیس در حال برطرف کردن مشکلات مالی هستند بر این اساس مشکلات مالی تا چند روز آینده برطرف می‌شود.
 
پنجعلی درباره لغو اردوی شیراک بیان کرد: مسئولان تیم شیراک طی نامه‌ای عذرخواهی کردند که به دلیل مشکلاتی نمی‌توانند به ایران سفر کنند بر این اساس به احتمال زیاد ما با تیم نفت تهران در روز 28 اسفند ماه یک بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم.
 
وی درباره اردوی شمال بیان کرد: اردوی شمال بسیار خوب بود و ما دو بازی تدارکاتی در شمال انجام دادیم و بازیکنان به مرز آمادگی برای بازی با داماش گیلان تا حدودی رسیدند.
 
وی درباره مصدومیت سید جلال حسینی و پیام صادقیان بیان کرد: این دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند وبعد از چند روز استراحت می‌توانند به تمرینات بازگردند.
 
وی درباره پرداخت بخشی از قرار داد بازیکنان استقلال توسط مسئولان این تیم گفت: به هر حال وضع مالی تیم استقلال نسبت به تیم ما بهتر است مسئولان ورزش باید به هر دوتیم توجه داشته باشند و فقط تمرکزشان روی یک تیم نباید باشد.
 
وی درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در سال بعد گفت: این موضوع قابل پیش‌بینی بود چرا که مشکلاتی در سر راه خصوصی سازی وجود دارد که امسال برطرف نمی شود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: به نظرم خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس استقلال بالاخره صورت می‌گیرد اما یک مقدار طول می‌کشد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خصوصی سازی سرخابی‌ها یادگار دولت برای فوتبال ایران باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشکلات ، مالی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار