یک زوج دانشجو در حاشیه در منطقه طلاییه، گفتند که هر دو اهل یاسوج هستیم و در سفرهای راهیان نور با دانشگاه دیگری به نام طلاییه آشنا شدیم.

یک زوج دانشجو در حاشیه کاروان راهیان نور منطقه طلاییه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به اینکه هر ساله به عنوان مسئول کاروان راهیان نور دانشگاه یاسوج در این اردو شرکت می‌کنیم، گفت: من و همسرم هر دو اهل یاسوج هستیم، اما در دو دانشگاه تحصیل می‌کنیم، من دانشجوی پزشکی هستم و همسرم ارشد حقوق می‌خواند و در اردوهای راهیان نور با یکدیگر آشنا شدیم و ازدواج کردیم.

وی با بیان اینکه طلاییه محل آشنایی ما بوده،‌ تصریح کرد: ما زندگی خود را دانشجویی آغاز کردیم و هر دو فعال دانشجویی هستیم، اما در سفرهای راهیان نور با دانشگاه دیگری به نام طلاییه آشنا شدیم.

این زوج دانشجو با بیان اینکه در زندگی دست به دامن شهدا شدیم و آنها نیز ما را در اهدافمان یاری کردند، گفت: دو سال بود که زندگی دانشجویی داشتیم و شهدا ما را در تحمل سختی‌های زندگی یاری کردند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه در این منطقه به دنبال خودمان می‌گردیم، اظهارداشت: معتقدم برای کسانی که متوجه باشند، اینجا نقطه عطف زندگی است، چرا که طلاییه مکان شهادت کسانی است که خود را فهمیدند تا به اینجا رسیدند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: در روزگاری که شیطان فرزندان ما را نشانه گرفته است، تنها جایی که می‌توان سپر برد، جایی است که خدا آنجا را محاصره کرده باشد و طلاییه را خدا محاصره کرده است، لذا ما آمده‌ایم در محاصره خدا قرار بگیریم تا از حصر دشمن بیرون بیاییم و خدا را شاکریم که تا الان شهدا دستمان را گرفته‌اند و امیدواریم که ذریه ما هم در همین راه قدم بردارند.

این مسئول کاروان راهیان نور دانشگاه یاسوج با بیان اینکه گاهی اوقات می‌شود که برای تجدید قوا  دو بار در سال به اردوی راهیان نور می‌آییم، اضافه کرد: در سال 88 به دلیل فضای سیاسی که بوجود آمده بود، بچه‌ها بسیار در دانشگاه اذیت شده بودند، لذا تصمیم گرفتیم برای تجدید روحیه به این منطقه بیاییم تا خودمان را احیا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ مساحت عرضی مقام اول را از نظر تعداد شهدا داراست، گفت: در کهگیلویه و بویراحمد هیچ خانواده‌ای را پیدا نمی‌کنید که از خانواده شهدا نباشد و در هر کجای استان حتی در مناطق دور دست استان نیز قدم بگذارید مادری را می‌بینید که با عکس شهیدی تنها مانده و به این به خاطر آن است که شهر ما به لحاظ نزدیکی به مرز و اعزام به جبهه مقام اول را دارا بوده. لذا خانواده‌های ما فرزندان خود را برای انقلابی بودن و ولایتی ماندن تشویق می‌کنند و خودشان ما را در این راه یاری می‌رسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار