رونمایی از سامانه‌های شبیه ساز موشکی هاگ و اسکای‌گارد که به دست توانمند متخصصین جوان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به بهره برداری عملیاتی رسیده، با حضور فرمانده این قرارگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین دستاوردهای دفاعی کشورمان که در بهمن سال 1392 افتتاح شد، به شرح ذیل است:


سامانه‌های شبیه ساز موشکی "هاگ" و "اسکای‌گارد" رونمایی شد

رونمایی از سامانه‌های شبیه ساز موشکی هاگ و اسکای‌گارد که به دست توانمند متخصصین جوان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به بهره برداری عملیاتی رسیده، با حضور فرمانده این قرارگاه رونمایی شد.


قابلیت‌های سامانه شبیه‌ساز موشکی "هاگ"

شبیه‌سازی عملکرد رادارهای مختلف و انواع جنگ الکترونیک و ضدجنگ الکترونیک، ایجاد پروفایل پروازی برای اهداف پروازی واگذار شده، ایجاد انواع اهداف هوایی و RPV و امکان استقرار در مراکز آموزشی و فضای باز سایت‌های عملیاتی از جمله قابلیت‌های خاص سامانه شبیه‌ساز موشکی هاگ (غفار یک) است.


سامانه موشکی "هاگ" بهینه‌سازی شد/ افزایش ۲ برابری برد رادار سامانه

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء از بهینه‌سازی و ارتقاء توانمندی سامانه موشکی هاگ خبر داد.


ظرفیت‌های بخش نظامی و دومنظوره در برنامه چهارساله صنعت چندده برابر شد/ تولید باطری‌های حساس در بخش نظامی

معاون طرح و برنامه ریزی و بودجه وزیر دفاع با اشاره به اهمیت صنعت باطری برای حوزه دفاعی و باطری‌های حساسی که در بخش نظامی و دومنظوره استفاده می‌شود، گفت: این موضوع کمک بسیاری به صنعت دفاعی کشور و صنعت حساس هایتک می‌کند.


رونمایی از دومین ورژن بازی رایانه‌ای "مدار 10 درجه"

معاون فرهنگی و روابط عمومی با اشاره به اینکه کسی توقع نداشت بازی رایانه‌ای از حالت سرگرمی خارج و به عنوان یک رسانه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عالمگیر شود، گفت: بازی‌های رایانه‌ای که هالیوود بر مبنای دشمن هراسی چه در داخل و چه در خارج تولید می‌کند، علیه اسلام و شیعه تولید می‌شود.


پهپاد RQ170 ایرانی کابوسی برای دشمنان ایران اسلامی

پروسه معکوس سازی پرواز پهپاد RQ170 ایرانی در آینده نزدیک می‌تواند شکست بزرگی برای ایالات متحده و هم‌پیمانانش از جمله رژیم صهیونیستی باشد.


عاشورایی با دشمنان می‌جنگیم/کارهای بزرگی در زمینه مهندسی معکوس آر کیو 170 انجام شده است

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمنان قصد تعرض به جمهوری اسلامی را داشته باشند، با شیوه عاشورایی پاسخ‌شان را می‌دهیم.

بازآماد هواپیمای سی-130 در نیروی هوایی ارتش

به همت کارکنان نیروی هوایی ارتش یک فروند هواپیمای ترابری سی-130 پس از ساعت‌ها کار تخصصی بازآماد (اورهال) شد و به ناوگان نهاجا پیوست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار