مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: برخورد جدی با سودجویان در سرلوحه امور قرار دارد، تا حمایت از حقوق مصرف‌کننده تحقق یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمد اقوامی اظهار داشت: تلاش برای جلوگیری از افزایش قیمت، حمایت از حقوق مصرف‌کننده‌ها، توزیع اقلام موجود بین آحاد جامعه، برخورد قاطع با سودجویان و متخلفان به ویژه محتکران و گران‌فروشان در سرلوحه امور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر ارائه کالاهای اساسی در جهت توازن عرضه و تقاضا در بازار انجام می‌گیرد، ادامه داد: اجرای طرح نظارتی ویژه عید نوروز از تاریخ 17 اسفند امسال آغاز شده تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

اقوامی با اشاره به اینکه در مرکز استان دو شعبه و در همه شهرستان‌های آذربایجان غربی یک شعبه فعال راه‌اندازی شده است، افزود: در ایام تعطیل از هشت و نیم صبح تا 13 ظهر شعب جهت پاسخگویی به مردم آماده هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در برشماری مراکز زیر نظر به واحدهای صنفی و غیرصنفی، دارویی، دامپزشکی، مراکز اسکان، پذیرایی، اقامتگاه‌ها، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی، هتل‌ها، رستوران‌ها، غذاخوری‌های شهری و بین‌راهی اشاره کرد.

وی بیان داشت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نمایشگاه‌های فروش بهاره، جایگاه‌های سوختگیری، پایانه‌های مسافربری، میادین میوه و تره‌بار، مراکز حمل و نقل زمینی و فرودگاه‌ها زیر نظر هستند.

وی ادامه داد: نحوه خدمات‌دهی آژانس‌های مسافرتی و درون‌شهری و تاکسی‌ها، مراکز بهداشتی درمانی، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و سایر مراکز رصد می‌شود.

اقوامی به راه‌اندازی شعب سیار اشاره کرد و بیان داشت: همه این تمهیدات جهت رفاه حال مردم و پاسخگویی زودهنگام به شکایات اتخاذ شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، تعزیرات ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.