نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده با همکاری سرمایه‌گذاران در کارخانه خودروسازی سبلان دو خط جدید راه‌اندازی می‌شود.

منصور حقیقت‌پور دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: ‌این دو خط تولید شامل اتوبوس‌های دوکابینه شهری و همچنین مینی‌بوس2 در 7.5 متری است که با راه‌اندازی این دو خط، کارخانه خودروسازی سبلان قادر است نیاز شرکت‌های اتوبوسرانی شهرها به ویژه شهرهای همجوار را تأمین کند.

وی گفت: ما موفق شدیم در سال‌های اخیر بیش از 110 دستگاه اتوبوس مورد نیاز سازمان اتوبوسرانی شهرداری تبریز را تأمین کنیم تا بعد از رکودی که گریبانگیر این کارخانه شد با همت سرمایه‌گذاران بتوانیم به رونق دوباره این کارخانه کمک کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار این اقدام، تلاشمان بر این است تا با همکاری یک سرمایه‌گذار بتوانیم کمپ تیم‌های ملی را در سرعین اجرایی و عملیاتی کنیم که در این زمینه زمین مورد نیاز نیز تأمین شده و قرار است با مشارکت بخش خصوصی این کمپ به سرعت عملیاتی و اجرایی شده و زمینه یک حرکت تحولی را در حوزه ورزش و همچنین میزبانی از تیم‌های ملی و باشگاهی در فصل تابستان در این منطقه شاهد باشیم.

حقیقت پور در مورد چهار بانده کردن محور نمین تا آستارا و اجرای طرح راه‌آهن اردبیل توسط فاینانس چینی بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی قول داده تا این طرحها را پیگیری کرده و به سرانجام برساند و از طرفی ما خواستار تکمیل راه‌آهن بستان‌آباد به سرعین هستیم تا مسیر گردشگری استان اردبیل همچنان با رونق مضاعف مورد پیگیری و تداوم کار قرار گیرد.

وی به سرعت خوب عملیات احداث چهار خطه محور نیر – سراب نیز اشاره کرد و گفت: قرار شده در سال آینده رقم اعتباری خوبی به این امر اختصاص یابد و ما بتوانیم این طرح را به یک سرانجام واقعی برسانیم.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: همچنان طرح پتروشیمی اردبیل، راه‌آهن و تکمیل چهار بانده کردن برخی از محورهای اصلی استان اردبیل در اولویت پیگیری‌هاست که قطعاً سال آینده در این زمینه خبرهای خوبی را به اطلاع مردم می‌رسانیم/ش.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.