مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه گفت: مراکز گردشگری سربیشه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران در ایام نوروز است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سعید مکرمی‌فر اظهار داشت: مناطق مختلف گردشگری سربیشه برای پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

وی به مناطق گردشگری این شهرستان اشاره و تصریح کرد: بقعه متبرکه بی‌بی زینب خاتون، مزار سید حامد علوی(ع)، مجتمع و مسجد فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل(ع)، روستای هدف گردشگری چنشت، مجتمع آبدرمانی آب ترش، روستاهای زیبای شورستان و برکوه آماده خدمت‌رسانی و استقبال از مسافران نوروزی است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه یادآور شد: مسجد جامع پخت، مسجد جامع چهارده معصوم، مسجد گنجی، غار چنشت، مسجد چهکندوک، خانه و قلعه باغ مود از اماکن تاریخی شاخص این شهرستان است.

مکرمی‌فر به برنامه‌های نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری مراسم فرهنگی در ایام فاطمیه و نصب بنر و پارچه‌ برای معرفی آثار تاریخی و اماکن گردشگری در سطح شهرستان از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان این‌که از مراکز پذیرایی و اقامتی شهرستان به طور مستمر بازید می‌شود، افزود: همچنین نصب چادر عشایری در ورودی شهر سربیشه، توزیع نقشه و کتابچه در رستوران‌ها و مهمانپذیرهای سطح شهرستان برای ارائه به مسافران نوروزی، برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان در محل چادرهای عشایری، برگزاری برنامه‌ فرهنگی در روستای دارسنگ محل مجتمع آبدرمانی آبترش از دیگر برنامه‌های نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه خاطرنشان کرد: در روز 13 فروردین‌ماه برگزاری تورهای یک‌روزه و اجرای برنامه زنده صنایع دستی شاخص شهرستان در کارگاه‌های صنایع‌دستی برای بازدید عموم از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام نوروز است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، گردشگری ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.