یوسف کرمی اولین مدال آور المپیکی تاریخ ورزش آذربایجانشرقی از خطه میانه و دارنده چندین مدال جهانی و آسیایی در چهل و یکمین دوره تورنمنت بین المللی تکواندو در شهر آیندهوون هلند به مدال برنز رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، یوسف کرمی سرگروه با تجربه و عنوان دار تیم ملی تکواندوی کشورمان که بیش از یکسال از میادین تکواندو به دور بود و با بازگشت به تیم ملی در آیندهوون به نشان برنز دست یافت.

وی در وزن منهای 87 کیلوگرم و در سه مبارزه متوالی سیمون هال از آلمان (8 بر صفر)، الیاس بنخاطب از هلند (9 بر یک) و برگ رون از کانادا (2 بر یک) را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. کرمی در این مرحله یک بر صفر مقابل دیائه از فرانسه شکست خورد و به همراه ولادیسلاو از روسیه به نشان برنز دست پیدا کرد.

در این وزن دیائه طلا گرفت و رادیک عیسی اف آذربایجانی که در لیگ ایران با هوگوی استیل البرز به میدان می ‍ رفت هم نقره گرفت.

یوسف کرمی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، فرزاد عبدالهی، بهنام اسبقی، سجاد مردانی، هادی مستعان و مسعود حجی زواره به عنوان تکواندوکار، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی، ترکیب تیم ملی کشورمان را در این دوره از مسابقات تشکیل می دهند.

چهل و یکمین دوره تورنمنت بین المللی تکواندو هلند طی روزهای 24 و 25 اسفند به مدت دو روز و در کلاس G2 در شهر آیندهون برگزار می شود.

این تورنمنت یکی از مهمترین رقابتهای تکواندو درجه 2 در سطح جهان است که امتیازات به دست آمده در آن نسبت به دیگر رقابت ها به صورت دو برابر در نظر گرفته می شود.
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: مدال ، برنز ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.