مديرکل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي امروزگفت: طرح نوروزي93 در محورهای استان از 25 اسفند آغاز شده و تا 20فروردين 93به مدت 25 روز ادامه خواهد داشت.

محمدرضا اخوان عبداللهيان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: در این طرح 10 ايستگاه ثابت خدمات رساني به زائران در محورهای اصلی و وروديها ی استان راه اندازي و 242دستگاه انواع ماشين آلات راهداري دراین محورها و مناطق تعيين شده مستقر و افزون برآن 33 باب راهدارخانه نیز در این محورهاتجهيز و آماده شده است.

او با اشاره به اين که 432نفر راهدار در طرح امداد و خدمات نوروزي شرکت کرده اند،افزود: درمدت اجرای طرح روزانه 35 دستگاه گشت راهداري گشت زني مي کنند و 4 اکيپ روزانه بر نحوه اجراي عمليات نظارت مي کنند .

مديرکل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي از رانندگان مسافر و زائر در محورهای استان خواست : قبل از سفر از طريق تماس با تلفن هاي اپراتوري 3411000-0511از مسير حرکت خود آگاه شوند و بااحتياط رانندگي کنند.

محمدرضا اخوان عبداللهيان گفت: 120بنر ويژه نوروز در محل هاي مناسب دید زائران در محورهای استان نصب و 3 هزار بروشور حاوي پيام هاي راهداري چاپ شده است که در ايستگاه ها توزيع مي شود. قبل از اجراي طرح امداد و خدمات نوروزي ، عمليات ضروري راهداري از قبيل مرمت رويه راه ها، رسيدگي به پل ها، کنترل علايم و تجهيزات ايمني و رسيدگي به ماشين آلات و راهدارخانه ها انجام شده است./ش

برچسب ها: امداد ، خدمات ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.