مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: در حال حاضر حدود 17 پروژه در مناطق مختلف، توسط دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های استان خوزستان در حال ساخت است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی علیرضا علیزاده حداد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خوزستان با اعلام خبر حضور حیدری مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در ناحیه بسیج دانشجویی این استان، افزود: حیدری در این بازدید از نزدیک در جریان روند هدایت و کنترل کاروان‌های راهیان نور دانشجویی سراسر کشور که در اتاق وضعیت مستقر در ناحیه به عنوان ستاد معین اردوهای راهیان نور دانشجویی انجام می‌گیرد، قرار گرفته و از روند اجرایی کار ابراز رضایت کرد.

علیزاده گفت: بسیج دانشجویی استان خوزستان با تشکیل ستاد راهیان نور دانشجویی مستقر در ناحیه توانست حدود 12 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های این استان را جهت زیارت به مناطق عملیاتی اعزام کند.

وی از ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان به عنوان ناحیه معین در امر برگزاری راهیان‌نور دانشجویی نام برد و افزود: ما در این ستاد در حد توان خود تلاش خواهیم داشت شرایط را جهت اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی سایر استان‌ها به طور مناسبی فراهم کنیم تا مشکلات سفر برای دانشجویان کمتر باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان خبر داد و افزود: در حال حاضر حدود 17 پروژه در مناطق مختلف از جمله روستاهای محروم آبادان، روستایی در جوار یادمان شهدای شلمچه و روستاهایی در شوشتر و سایر مناطق محروم، توسط دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های استان خوزستان در حال ساخت است.

وی افزود: حیدری در مسیر  سرکشی به مناطق عملیاتی جنوب  به مناطق محرومی که دانشجویان جهادی در حال خدمت‌رسانی هستند و در مسیر کاروان‌های راهیان نور نیز است خواهند رفت تا از نزدیک با دانشجویان جهادگر و مردم محروم این مناطق دیدار داشته‌باشند.

علیزاده در پایان ابراز امیدواری کرد شرایط به گونه‌ای پیش برود که در سال آینده روند کمک به امر برگزاری راهیان‌نور با شتابی بیشتر و با کیفیتی به مراتب بهتر از سال‌های گذشته صورت پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار