براساس نتايج قطعي همه پرسي در مورد الحاق شبه جزيره کريمه به روسيه ، 96 و 77 صدم درصد شرکت کنندگان به اين همه پرسي رأي مثبت دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري رويترز از سيمفروپل ، براساس نتايج قطعي همه پرسي در مورد الحاق شبه جزيره کريمه به روسيه ، 96 و 77 صدم درصد شرکت کنندگان به اين همه پرسي رأي مثبت دادند.

اين در حالي است که ساعتي پيش خبرگزاري فرانسه نتيجه قطعي را 96 و 6 دهم درصد اعلام کرده بود.


"میخائیل  مالیچف" ، رئیس کمیسیون انتخابات شبه جزیره کریمه روز دوشنبه اعلام کرد 96 و 77 صدم درصد افرادی که روز گذشته در همه پرسی در مورد وضعیت شبه جزیره کریمه شرکت کرده بودند ، به الحاق این شبه جزیره به روسیه رأی مثبت دادند.

این مسئول در کنفرانسی مطبوعاتی در سیمفروپل ، مرکز شبه جزیره کریمه ، گفت یک میلیون و 233 هزار و دو نفر یعنی 96 و 77 صدم درصد از شرکت کنندگان در این همه پرسی ، به الحاق کریمه به روسیه فدرال رأی موافق دادند.

 رئیس کمیسیون انتخابات شبه جزیره کریمه افزود میزان مشارکت مردم در این همه پرسی 83 و یک دهم درصد بود.

پارلمان کریمه قرار است براساس این همه پرسی که کیف و کشورهای غربی آن را غیرقانونی می دانند ، صبح امروز به منظور تصویب رسمی نامزدی شبه جزیره کریمه برای ادغام نشستی تشکیل دهد.

ساعتی پیش "سرگئی اکسیونوف" ، نخست وزیر شبه جزیره کریمه  در صفحه توئیتر خود نتیجه قطعی این انتخابات را 96 و 6 دهم درصد اعلام کرده بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: مردم ، کریمه ، الحاق ، روسیه ، رأی ، مثبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار