هفته دوم مسابقات لیگ آبهای آرام آقایان بعدازظهر دیروز 25 اسفندماه در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رقابت های لیگ آبهای آرام کشورمان با حضور باشگاه های پاس قوامین مرزبانی ناجا، مقاومت، ملوان، هیات نوشهر، هیات همدان، هیات کرمانشاه و هیات خوزستان در 7 ماده برگزار می شود. دریاچه آزادی روز گذشته 25 اسفندماه میزبان هفته دوم این رقابت ها بود. در مسابقات این هفته ورزشکاران در مواد کایاک یکنفره 1000 متر، کانوی یکنفره 1000 متر، کایاک دونفره 1000 متر، کانوی دونفره 1000 متر، کایاک یکنفره 200 متر، کانوی یکنفره 200 متر و کایاک دونفره 200 متر برگزار شد.

در کایاک یکفنره 1000 متر فرزین اسدی از پاس قوامین مرزبانی ناجا، افشین شعبانی از مقاومت و محمدطاهر افشار از هیات کرمانشاه در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کانوی یکنفره 1000 متر شاهو ناصری از پاس قوامین مرزبانی ناجا، علی باجلان از مقاومت و سامان بقایی از هیات نوشهر جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

در کایاک دونفره 1000 متر فرزین اسدی و سعید فضل اولی از پاس قوامین مرزبانی ناجا اول، افشین شعبانی و امین بوداغی از مقاومت دوم و جواد مومنی و صادق زمانی از ملوان سوم شدند.

در کانوی دونفره 1000 متر محسن سعادتخواه و علی اجاقی از پاس قوامین مرزبانی ناجا مقام اول، علی باجلان و عادل مجللی از مقاومت مقام دوم و صادق درویش و سروش رضویان مقام سوم را از آن خود کردند.

در کایاک یکنفره 200 متر سعید فضل اولی از پاس قوامین مرزبانی ناجا، امین بوداغی از مقاومت و حامد محمدی از ملوان اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره 200 متر عادل مجللی از مقاومت اول، کیا اسکندانی از پاس قوامین مرزبانی ناجا دوم و سروش رضویان از ملوان سوم شدند.

در کایاک دونفره 200 متر سعید فضل اولی و علی شاهرخی از پاس قوامین مرزبانی ناجا در رده نخست، افشین شعبانی و امین بوداغی از مقاومت در رده دوم و محمدرضا فرخیان و ابراهیم دیلمی از خوزستان در رده سوم قرار گرفتند.

بدین ترتیب در پایان هفته دوم رقابت ها باشگاه پاس قوامین مرزبانی ناجا با 54 امتیاز در رده نخست قرار گرفت، مقاومت با 46 امتیاز دوم شد و ملوان با 34 امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار