تروریست‌های مسلح پس از اینکه شهر مهم "یبرود"در شمال دمشق را از دست دادند ، شماری از مناطق امن را در پایتخت و سایر شهرهای سوریه هدف قرار می‌دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه "سانا"، تروریست‌های مسلح پس از اینکه شهر مهم "یبرود"در شمال دمشق را از دست دادند ، شماری از مناطق امن را در پایتخت و سایر شهرهای سوریه هدف قرار می‌دهند.

 تروریست‌ها صبح امروز ورودی منطقه "جرمانا" یکی از مناطق امن و پر ازدحام واقع در جنوب شرق شهر دمشق را با شلیک چند خمپاره مورد حمله قرار دادند که به جان باختن سه شهروند و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد.

همچنین عصر دیروز، میدان مرکزی "الامویین" دمشق و میدان "العباسیین" و "القصاع" واقع در شرق شهر دمشق را با خمپاره هدف قراردادند که به کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان دمشقی منجر شد؛ انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در منطقه "الزهرا" شهر حمص در مرکز سوریه هم 7 کشته و 25 زخمی برجای گذاشت.

هم اکنون ارتش با پاکسازی شهر یبرود، گذرگاه ارتباطی آنان را با شهرهای واقع در شرق لبنان به ویژه"عرسال" را قطع کرد و در شهرهای "فلیطه" و "رنکونس" واقع در جنوب منطقه قلمون آنها را تعقیب می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار