کمپانی فاکس سرگرم نهایی ساختن قرارداد با مایکل بی.جردن، کیت مارا، جیمی بل و مایلز تلر برای ایفای نقش در سری جدید مجموعه فیلم‌های چهار شگفت‌انگیز است.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله دنیای تصویر ؛ کمپانی فاکس سرگرم نهایی ساختن قرارداد با مایکل بی.جردن، کیت مارا، جیمی بل و مایلز تلر برای ایفای نقش در سری جدید مجموعه فیلم‌های چهار شگفت‌انگیز است. چهار شگفت‌انگیز اولین کتاب مصور محصول مارول کامیکس در عصر طلایی دهه‌ی شصت بود که استن‌ لی و جک کربی آن را خلق کردند. در چهارشگفت‌انگیز، دانشمندی نابغه و سه نفر از اطرافیان او پس از قرارگرفتن در معرض پرتوهای آسمانی در طی ماموریتی فضایی قدرت‌های منحصر به فرد و بالایی کسب می‌کنند. این چهار نفر به آقای شگفت‌انگیز، چیز، دختر نامرئی و مشعل انسانی تبدیل می‌شوند و با موجودات فضایی و هیولاها مقابله می‌کنند. دشمن اصلی آنها دکتر دووم است که روزگاری هم اتاقی دانشمندی بوده است.  

کمپانی فاکس یکی دو سال است که سرگرم احیای مجموعه فیلم‌های چهار شگفت‌انگیز است و از آنجایی که تاریخ 19 ژوئن 2015 را برای اکران فیلم تازه به کارگردانی جاس ترانک درنظر گرفته، این روزها سخت سرگرم آماده‌سازی مقدمات فیلمبرداری آن است. فیلمنامه‌ی این پروژه تا به امروز چندبار بازنویسی شده اما به نظر می‌رسد درنهایت فیلمنامه‌ای آماده شده که توجه مسئولان و سازندگان فیلم را به خود جلب کرده و انتخاب بازیگران هم از ماه ژانویه براساس همان متن شروع شده است. طبق اعلام رسانه‌های سینمایی، مایکل بی.جردن نقش مشعل انسانی را بازی می‌کند. او در فیلم علمی- تخیلی پرفروش وقایع شمار به کارگردانی جاش ترانک بازی کرده بود و از همان‌جا نظر مسئولان استودیو را به خود جلب کرده بود. کیت مارا نقش سو استورم یا دختر نامرئی را بازی می‌کند و جیمی بل هم برای نقش بن گریم یا چیز انتخاب شده است. مایلز تلر هم نقش رید ریچاردز یا آقای شگفت‌انگیز را بازی می‌کند.  

این دومین باری است که کمپانی سراغ ساخت فیلمی از مجموعه‌ی چهارشگفت‌انگیز می‌رود. بار اول دو فیلم چهارشگفت‌انگیز(2005) و چهار شگفت‌انگیز: قیام موج سوار نقره‌ای(2007) از این مجموعه ساخته شد. در این فیلم‌ها، یوآن گریفث نقش ریچاردز، جسیکا آلبا نقش سو استورم/ دختر نامرئی، کریس اوانز نقش جانی استورم/ مشعل انسانی و مایکل چیکلیس هم نقش بن گریم/ چیز را بازی می‌کردند.  


انتهای پیام/  اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار