در هفته پایانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب 2 دیدار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدارهای هفته پایانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امشب با پیگیری 2 دیدار به پايان مي‌رسد.

**منچستر یونایتد - المپیاکو

در حساس ترین دیدار امشب منچستر یونایتد بحران زده در خانه میزبان المپیاکوی یونان است، یونایتدی که بدترین دوران را در طول سه دهه اخیر تجربه می کند در رقابت‌های این هفته لیگ برتر انگلیس برابر حریف دیرینه خود لیورپول شکست سختی را متحمل شدند.

رکورد 2 باخت در 2 مرحله رفت و برگشت مقابل لیپورپول را از خود به یمن برکت سرمربی اسکاتلندی خود یعنی دیوید مویس به جای گذاشتند. از روي دیگر در مرحله رفت با باخت 2 بر سفری که مقابل المپیاکو داشته‌اند در خانه کار سختی را پیش روی خواهند داشت و تماشاگران عصبانی این تیم فقط تشنه برد هستند اما یونایتدی‌ها با باخت‌های متوالی تا حد زیادی حضور فصل بعدشان را در رقابت‌های لیگ قهرمانان سپس 19 شرکت متوالی در این رقابت‌ها را تا حد زیادی از بين برده‌اند.

در سمت دیگر میدان المپیاکو فصل رویارویی را سپری می کنند و با قهرمانی در لیگ یونان شکست تیم منچستر یونایتد تاریخ جدیدی برای باشگاهشان رقم زده‌اند و هم اکنون اگر به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابند نیز موفقیت‌هایش تکمیل شده است.

**زنیت - بورسیا دورتموند

در ديگر ديدار امشب، تیم بورسیا دورتموند و زنیت به مصاف حريفان خود می روند،
 
دورتموندی‌ها در شرایطی میزبان زنیتی‌ها خواهند بود که در مرحله رفت با برد 4 بر 2 که در خانه زنیت کسب کرده‌اند تا حد زیادی صعودشان را مسجل کرده‌اند و روس‌ها برای جبران مافات و اگر می خواهند جزء 8 تیم باشند حداقل باید 3 گل به ثمر رسانند از طرف دیر شاگردان کلوپ در این هفته هرچند در ليگ بازي خود را واگذار کرده‌اند اما به خاطر شکست لورکوزن در جایگاه دوم و پس از بایرن‌مونیخ دست نیافتنی قرار دارند.

روسها نیز پس از باخت مقابل دورتمند اسپالتی سرمربی خود را پس از 4 سال اخراج کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار