رییس کمیته المپیک گفت: بدون شک نگاه و دید وزارت ورزش حمایت قاطع از کشتی کشورمان است و در این راه مصمم هستیم.

کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در خصوص قهرمان آفرینی کشتی‌گیران آزاد کار در جام جهانی آمریکا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: استقبال از این افتخارآفرینان عرصه ورزش اولین وظیفه ماست و به همه کشتی‌گیران و کادر فنی و زحمت کشان عرصه ورزش پرمدال کشتی خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم.

وی با اشاره به دید وزارت ورزش افزود: باید به کشتی به عنوان پرمدال‌ترین رشته توجه بیشتری شود زیرا باعث سربلندی و افتخار کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود و باید یادآوری کنم ديد وزارت ورزش و مسئولان این است که به این رشته توجه شود و در راستای تقویت کشتی کشورمان حمایتهای لازم صورت گیرد.
 

 
هاشمی به بازتاب اجتماعی موفقیت کشتی‌گیران پرداخت و تصریح کرد: به طور قطع کشتی که از رشته‌های پرمدال ما است و زمانی هم شاهد موفقیت کشتی‌گیران می‌شویم از بازتاب اجتماعی فراوان برخوردار می‌شود نمونه آن موفقیت کشتی‌گیران ما در خاک آمریکا بوده است که مقام معظم رهبری و سایر مسئولان نظام پیام تبریک فرستاده‌اند و این نمونه بارزی از بازتاب اجتماعی این رشته است که باید گفت بازتاب اجتماعی این رشته در بین مردم و مسئولان بالا است.
 
رییس کمیته ملی المپیک به شیرینی این رخداد اشاره و ادامه داد: بطور حتم موفقیت کشتی‌گیران ما درخاک کشور آمریکا بسیار شیرین بوده است و ما باید سال آینده هم حضور پررنگی داشته باشیم و در مسابقات المپیک هم امیدوار به کسب افتخار مدال باشیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با تقویت کشتی‌گیران عرصه ورزش باز هم بتوانیم شاهد سربلندی و موفقیت کشورمان در عرصه بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرمدال ، کشتی ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار