سپند امیرسلیمانی در هفت‌سین سینمایی خود را با پدرش، قاسم‌خانی و امیر جعفری جمع می‌کند.

سپند امیرسلیمانی، بازیگر تلویزیون و سینما، در خصوص خاطرات تلخ و شیرین در عید 92 به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: امسال سال سختی برایم بود که امیدوارم به زودی تمام شود.

وی ادامه داد:‌ تلخی‌های امسال به مراتب به نسبت اتفاقات خوش‌آیند بیشتر بود که از همه سخت‌تر آن، بیماری و عمل قلب پدرم بود که خدا را شکر به خوبی به پایان رسید.

وی اظهار داشت: شیرینی‌های امسال در حیطه فعالیتم بود که خوشبختانه تمام 11 ماه را سرکار بودم و تا پایان سال هم این روند ادامه دارد که البته نمی‌توان از مشکلات پرداختی تلویزیون چشم‌پوشی کرد که همه این‌ها منجر به یک سری فشارهای روانی بر روی زندگی شخصی بازیگران می‌شود.

امیرسلیمانی، در ادامه در خصوص هفت‌سین سینمایی‌اش در نوروز 93 تصریح کرد: در هفت‌سین سینمایی‌ام در نوروز 93 عزیزانی چون سعید امیرسلیمانی، خودم و سعید آقاخانی را در ابتدا می‌گذارم و سه تن از دوستان خوبم که دوست دارم برای خوش گذشتن ثانیه‌های نوروزی در کنارم باشند و آنها پیمان قاسم‌خانی، امیر جعفری و حمیدرضا پگاه که از دوستان صمیمی است که البته از این به بعد ترجیح می‌دهم سعید صدایش کنم و در آخر سیر را در سفر می‌گذارم که در زمان تحویل سال آن را بخورم.

وی در ادامه به همسرش اشاره کرد و گفت: همسرم را به این دلیل داخل سفره هفت‌سین قرار ندادم چون وی همراه همیشگیم در ثانیه های زندگیم است.

وی در پایان در خصوص حال و روز سینمای ایران در نوروز 93 خاطرنشان کرد: امیدوارم با روی کارآمدن دولت جدید و آثار خوب به نمایش درآمده در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر شاهد تحول خوبی در سینمای ایران باشیم.


گفتگو از منا شمسایی


انتهای پیام/اق

برچسب ها: هفت سین ، سینمایی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار