شهرستان زاهدان در ایام نوروزمزین به 20 سفره هفت سین می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان . ، معاون خدمات شهری زاهدان گفت : بیش از 20 المان و سفره هفت سین در نقاط مختلف شهر نصب میشود علاوه بر این‌که موضوع حذف نازیبایی‌ها و آلودگی‌های بصری از دیوارها و جداره‌های شهر و هم‌چنین رنگ‌آمیزی و نقاشی‌هایی با الگوهای سنتی و بومی استان نیز با سرعت در حال اجراست و تاکنون حدود 8 هزار مترمربع از دیوارهای سطح شهر نقاشی و زیباسازی شده و مابقی آن نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

نذیراحمد هاشمزهی افزود :تمامی تمهیدات لازم برای اجرای این برنامه‌ها اندیشیده شد و خروجی این نشست‌ها را شهروندان ظرف یکی دو روز آینده در سطح شهر مشاهده خواهند کرد.

هاشمزهی از تجهیز پارک‌های سطح شهر برای اسکان مسافران خبر داد و تصریح کرد : بدین منظور و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نسبت به ایجاد امکانات و تسهیلات لازم در پارک‌های سطح شهر اقداماتی انجام شده و امکاناتی از قبیل تامین آب آشامیدنی، راه‌اندازی 70 چشمه سرویس بهداشتی، ایجاد روشنایی مناسب، تامین محل‌هایی برای استفاده از برق و سایر موارد مورد نیاز در محل‌های استقرار مسافران ایجاد شده است.

وی در زمینه ایجاد محیطی شاد در سطح شهر عنوان کرد: تاکنون 120 هزار بوته گل و 7 هزار اصله درخت و نهال در نقاط مختلف شهر غرس شده است با توجه به این‌که برای بازسازی و بهسازی چندین پارک از جمله پارک شهید جواد نیکو، پارک بهمن، پارک استانداری و پارک گل نیز اقدام شده و تا پایان سال تمام این عملیات‌ها به اتمام خواهند رسید./س

انتهای پیام/


برچسب ها: زاهدان ، شهر ، هفت سینها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.